Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 14 november 2019 interview

9.7

Het is kleinschalig wonen en de groep bestaat uit maximaal acht cliënten. Ze hebben een eigen verdieping. Er wordt hier gezamenlijk gegeten en de bewoners komen op vaste tijdstippen bij elkaar. Er wordt een paar keer in de week samen met de bewoners gekookt. De andere dagen komt er een cateraar. Ze hebben hier een groot activiteitenpakket. Bijna elke dag is er wat te doen. Mijn moeder doet aan alles mee. Zo doet ze mee met muziekmiddagen, bakken en wandelen. Ook worden er uitjes georganiseerd. Het team is erg betrokken en dat maakt ook dat ze erg hun best doen voor de bewoners. Ik heb een zeer goed contact met de medewerkers. Ik kom hier regelmatig. We spreken elkaar aan met de voornaam en alles is bespreekbaar. Als er iets geregeld moet worden omtrent mijn moeder, dan wordt dat ook gedaan. De medewerkers rapporteren dat naar elkaar toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.