Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 14 november 2019 interview

5.2

Ik kom hier al geruime tijd en mijn ervaring is, dat ze niet altijd de afspraken nakomen. De organisatie niet, de manager niet en het personeel niet. Zo komen ze afspraken over de verzorging van mijn man niet na of afspraken over verdere behandeling van mijn man. Ik heb het gevoel dat ik geen invloed heb op de zorg van mijn man. Ze horen mij aan, maar het probleem wordt onder de tafel geschoven. Sommige medewerkers doen moeite voor mijn man, maar het gros absoluut niet. De ene medewerker doet alles voor mijn man, die is er helemaal en neemt initiatief merk ik. Een andere medewerkster doet gewoon haar werk. Ik zou graag willen zien dat de medewerkers meer initiatief zouden tonen. Ik mis openheid van het personeel naar mij toe. Ze mogen niet alles zeggen en ze zeggen ook niet alles en dat vind ik erg vervelend. Het is mijn man en ik wil alles over mijn man weten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.