Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 4 september 2019

8.2
  • Dementie

Ik praat namens mijn moeder op etage 1 De Baan. Ik ben zeer tevreden over het verplegend personeel. Die hebben een dikke 10 verdiend. Ze lopen zicht te pletter voor het welzijn van de bewoners. Zelf vindt ik het aantal  personeel per groep en per bewoner veel te weinig. Vooral bij de bewoners met dementie. Deze mensen hebben heel veel zorg en een luisterend oor nodig maar door het te kort aan mensen komen toch meer problemen dan nodig zijn. Per groep verschilt de mate van verwardheid, waardoor er bij problemen onderling bij de bewoners, toch merkbaar is dat er verzorgend personeel te kort is. Vandaar mijn enorme waardering voor de mensen op de werkvloer. Ga er maar 8 u aanstaan bij 7 verwarde bewoners die intensieve zorg nodig hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.