Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 1 juni 2017 interview

8.2

Mijn gezondheid is beter dan toen ik thuis woonde. Ze letten hier goed op mij. Ik het een ruime kamer en een fantastisch uitzicht. Het passerende verkeer hoor ik niet. Handig vind ik dat er beneden een winkeltje is. Ik kan nog veel zelf, maar wanneer het nodig is, word ik op een fatsoenlijke manier geholpen. De een geeft wel meer aandacht dan de ander, maar soms klikt het en soms niet. Wanneer ik me niet prettig voel, hoef ik maar op de bel te drukken en dan zijn ze er. Toen het zo extreem warm was, hebben ze heel goed op mij gelet. Het is hier natuurlijk niet zo als thuis. Toch voel ik mij hier prettig omdat ik mij hier veiliger voel. Er zijn hier veel activiteiten die gepubliceerd worden op een mooi verzorgde activiteitenkalender. Wat ik hier mis is bijvoorbeeld eens een verse salade. Ze luisteren hier wel naar mij en wanneer mogelijk, wordt er iets mee gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.