Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 14 november 2019 interview

8.3

Mijn moeder woont kleinschalig. Er zijn zes bewoners in een huiskamer. Dat vind ik prima. Er is een vaste groep medewerkers, die alles in de gaten hebben. Mijn moeder is niet altijd makkelijk, maar daar gaan ze prima mee om. Ook kan zij langer blijven slapen. Als ze onder etenstijd aan het slapen is, dan bewaren ze iets voor haar. In haar huiskamer wordt gekookt door een vaste kracht. Dat vind ik heel goed. Naar mij wordt geluisterd. Op mijn vragen krijg ik altijd een antwoord. Het is een modern gebouw, maar er kon wel wat meer groen omheen, bijvoorbeeld een mooi park. Wel zal de groenstrook naast het gebouw als tuin ingericht worden. Mijn moeder heeft een mooie eigen kamer. De ligging van de instelling in een woonwijk vind ik goed. Ik ben blij dat ze daar woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.