MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat

Schaesbergerstraat 25 6467 EA Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat - Kerkrade op 30 november 2019 Interview

De medewerkers doen alles om het mijn moeder naar de zin te maken en zijn altijd aardig. Dat vind ik heel fijn. Zij is erg tevreden over het eten en drinken. De verzorging is prima, want ze besteden veel aandacht aan haar. Als ze belt dan komt er vrij snel iemand. Ze proberen mijn moeder over te halen om mee te doen aan activiteiten, maar zij wil vaak niets. Dat respecteren ze. Elke afdeling heeft een eigen kleur, waardoor mijn moeder weet waar ze moet zijn. Dat vind ik goed. Er is vaak iets te doen, zoals muziekmiddagen, een zangclubje dat oude liedjes zingt, kienen, krant voorlezen, handwerken en gymnastiek. Ze houden rekening met wat de mensen willen. De instelling ligt aan een doorgaande weg en heeft erg weinig parkeerplaatsen. Soms moet ik drie straten verder parkeren. Dat is een probleem als ik mijn moeder kom ophalen. Er is wel een oprit, maar het wordt lastig als er een ambulance langs moet. De instelling heeft een mooie tuin met bankjes waar men wat kan drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.