Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat - Kerkrade op 8 mei 2018 interview

De medewerkers gaan heel prettig met ons en met mijn moeder om. Ik merk dat ze goed naar ons luisteren en we kunnen altijd een goed gesprek met ze voeren. We hoeven nooit achter dingen aan te lopen. Ze regelen het zelf wanneer het nodig is. Dat vind ik prettig. Daarnaast doen ze veel voor de bewoners. Ze betrekken iedereen bij de activiteiten die georganiseerd worden. Men kan bijvoorbeeld meedoen met muziekavonden. We kunnen ook blijven mee-eten met Italiaanse of Griekse avonden. Daarnaast hebben ze aandacht voor speciale dagen in het jaar. Alle activiteiten zijn toegankelijk voor ons en voor mensen uit de omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.