Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat - Kerkrade op 14 november 2019 interview

7.7

De verzorging vind ik heel goed. Het enige minpuntje was de mechanische storing van de lift. Het duurde lang voordat het opgelost was. Verder is alles perfect. De omgang is heel goed. De verzorgenden zijn behulpzaam, vriendelijk en staan ons te woord als wij vragen hebben. Ze doen eigenlijk alles wat we van hen kunnen verwachten. Als wij iets vragen, dan komen ze gelijk. De afspraken die we maken, worden ook nagekomen. Het gebouw is wat ouder, maar er staat op de planning dat er een verbouwing komt. Er komen meer liften en meer gemeenschappelijke ruimtes. Dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.