Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat - Kerkrade op 9 mei 2018 interview

8.8

Ik ben heel tevreden over dit huis. Het is een fijn huis en mijn moeder is hier ook erg tevreden. Ze vindt de medewerkers ook erg lief voor haar. Ze maakt geen gebruik van de activiteiten, die zijn er wel, maar zij doet daar niet graag aan mee. Ze voelt zich het prettigs op haar kamer. Haar kamer ligt dichtbij het kantoor van de medewerkers en daardoor lopen de medewerkers vaak bij haar naar binnen. Ze krijgt daardoor echt aandacht, ze maken bijvoorbeeld een praatje met haar. De medewerkers hoeven dat niet te doen, maar ze doen het wel. Mijn moeder is niet de makkelijkste, want ze kan aardig mopperen. De ene medewerker kan haar goed afleiden en de andere medewerker wat minder. Mijn moeder heeft een heel klein kamertje, maar ze wil daar niet meer weg. Als ik langs het kantoor kom, dan loop ik altijd even naar binnen. Ik merk dat dat voor beiden kanten goed werkt. Ik vind het prettig dat er een winkeltje is. Mijn moeder vindt het eten erg lekker. Het eten is ook wel het hoogte punt van de dag. Ze mag dan ook één glaasje wijn bij het eten. Ik vind het fijn dat dat nog kan. Mijn moeder rookt haar sigaretje op haar kamer, maar dat vind ik eigenlijk niet zo goed plan in verband met brandgevaar. Ik vind het vreemd dat ik dat aan heb moeten geven bij de medewerkers. Nu we het besproken hebben, mag ze alleen nog maar onder begeleiding roken. Ook ben ik bezig met een e sigaret.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.