Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat - Kerkrade op 9 oktober 2019 interview

7.3

Ik heb nog niet veel afspraken gemaakt, maar die paar zijn altijd nagekomen. De medewerkers hebben gezorgd voor een rolstoel voor mijn familielid. Als hij belt, bijvoorbeeld omdat hij naar het toilet moet, dan wordt hij altijd geholpen. Ook krijgt hij op tijd zijn eten. Ik ben tevreden over de omgang van de medewerkers met mijn familielid, want zij zijn vriendelijk voor hem. Sommige medewerkers vind ik heel goed, want zij luisteren echt naar mijn familielid en naar mij. Als er iets is, kan ik altijd bij hen aankloppen en vragen stellen. Zij geven dan altijd antwoord. Andere medewerkers vind ik soms wat streng tegenover mijn familielid. Als hij niet op tijd op zijn bel drukt voor het toilet, dan kunnen ze een beetje boos zijn. Dat vind ik niet leuk, want hij kan daar niets aan doen. De leefomgeving vind ik redelijk goed. Er is een terras, waardoor de bewoners buiten kunnen zitten. De instelling heeft een heel goed restaurant waar je lekker kunt eten. Mijn familielid geeft aan dat hij het daar wel goed heeft. Als hij iets kwijt is, dan vinden de medewerkers het meestal weer terug. Het gebouw is oud, maar het is pas verbouwd. Mijn familielid heeft een ruime kamer met bed en eigen meubels. Hij kan er met de rolstoel rijden. Ook heeft hij een eigen aanrecht en koelkast. De instelling organiseert allerlei activiteiten, zoals sjoelen en een hobbyclub. De ligging aan een heel drukke weg vind ik niet zo leuk. Ook zou er wat meer parkeergelegenheid mogen zijn. Zeker op zondag is het moeilijk om een plek te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Firenschat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.