Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 14 november 2019 interview

8.7

De afspraak is dat de medewerkers erbij blijven als mijn moeder haar medicijnen inneemt. In mijn ogen doet de een dat wel, maar de ander niet. Als ze de huisarts gebeld hebben vertellen ze ons waarom. Wat wij aangeven wordt genoteerd en er wordt iets mee gedaan. Ze nemen de moeite om mijn moeder bij activiteiten en uitstapjes te betrekken. Ook houden ze de omgang met andere bewoners in de gaten. Zo hoort het ook. Ik zie dat ze hier een stuk beter geworden is. Ze luisteren heel goed naar wat mijn moeder zelf zegt. Ook denken zij echt mee. Zo kwamen ze zelf met het idee om een rolstoel aan te vragen. Dat vind ik belangrijk. Er is heel veel te doen, zoals muziek, kienen en liedjes van vroeger zingen. Het gebouw is verouderd, maar netjes en opgeruimd. De ontmoetingsruimte ziet er goed uit en is modern ingericht. De kamer van mijn moeder is ruim genoeg. Zij heeft een zitkamertje, een keukentje met een kleine tafel, een vrij grote slaapkamer en een vrij grote badkamer. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.