Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 14 november 2019 interview

8.5

De afspraken lopen prima. Ze zijn erg punctueel en oplettend. Zo hebben ze mijn moeder na de dood van haar man heel goed opgevangen. Er was altijd iemand als ze wilde praten. Dat was heel fijn. Ook vragen zij haar wat zij zelf van dingen vindt. Ze gaan goed om met haar dementie en geven haar niet het gevoel dat ze iets verkeerds zegt. Dat is een pluspunt. Als ik iets aankaart wordt er direct gereageerd. De afspraak is dat ik een mail of een app krijg als er iets is en dat werkt prima. De entree is gezellig en doet warm aan. De mensen zijn heel vriendelijk. Ik heb het gevoel dat ik bij mijn moeder thuis kom. Overal staan bloemen en er hangen leuke dingen aan de muur. Mijn moeder heeft een eigen woonkamer, keuken en slaapkamer met badkamer. Op de dagopvang krijgt ze drie keer per dag eten en wordt ze heel creatief beziggehouden met handwerken, kaarten en uitstapjes. De ligging aan de rand van Landgraaf vind ik goed. Je kunt er mooi wandelen en op loopafstand is een winkelcentrum.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.