Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 4 december 2019 interview

De afspraken rondom de zorg van mijn moeder worden allemaal nagekomen. De verzorgenden zijn allemaal lief voor mijn moeder. De medewerkers gaan heel zorgzaam met mijn moeder om. Ik vind dat mijn moeder hier echt op haar plaats zit. De zorg sluit aan op wat mijn moeder nodig heeft. Als zij ergens mee zit, dan kan zij altijd bij iedereen terecht. Er wordt heel goed op haar gelet. Als er iets is, dan ga ik naar boven en dan wordt er altijd naar mij geluisterd. De accommodatie is prima. Er wordt gewandeld met mijn moeder. Mijn moeder heeft een dubbele kamer en die is prachtig. Zij heeft al haar eigen meubels daar in staan. Zij heeft een eigen badkamer. Op vrijdag wordt er door vrijwilligers gekookt en de rest van de week eet ze in de grote zaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.