Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 14 november 2019 interview

7.5

De afspraken worden goed nagekomen. Als ik mijn moeder kom halen of als de kapper komt, dan staat zij klaar. Ik ben tevreden over de zorg, want die is heel gemoedelijk. Er heerst een prima sfeer en de contacten tussen de verzorgenden en mij verlopen goed. Ik ben tevreden over de woonkamer. Die ziet er gezellig uit en er staat een televisie. In de instelling worden veel activiteiten georganiseerd, zoals muziekmiddagen, zang, bingoavonden, taart bakken, wandelen en een ijsje eten. Mijn moeder gaat soms mee boodschappen doen. Dat vind ik prima, want zij geeft aan dat ze dat leuk vindt. De ligging is heel fijn, want je loopt zo het bos in. Je kunt er dus goed wandelen. Verder heeft de instelling een nieuw restaurantje, dat er netjes uitziet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.