Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 13 december 2019 interview

6.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er zijn momenteel veel nieuwe mensen onder het personeel. Vooral op een gesloten afdeling is dit niet handig. De bewoners raken van slag. Meer vast personeel zou fijner zijn. Er zijn nu veel jonge mensen, zij denken alles beter te weten. Het jonge personeel is soms teveel met elkaar bezig in plaats van met de bewoners. Ze doen hun best, maar meer individuele aandacht zou fijn zijn. De persoonlijke verzorging zou veel beter kunnen. Als mijn moeder belt dat ze naar de wc moet, dan duurt het te lang voordat ze naar haar toekomen. Daar ben ik niet blij mee. Mijn moeder heeft meer hulp nodig bij het eten. Het zou fijn zijn als hier meer opgelet zou worden, want dit gebeurt nu niet altijd. Niet iedere cliënt kan zelf brood smeren of vlees snijden. Verder heb ik over de verzorging niks te klagen. Ik vind alleen dat het personeel onderling beter moet communiceren. Ik vind het belangrijk dat het personeel zelf ziet wanneer ze moeten inspringen. De accommodatie is netjes.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf

Bedankt voor uw waardering.
Verzoek om met de desbetreffende manager contact op te nemen om dit te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.