Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 14 november 2019 interview

7.3

Er zijn veel personeelswisselingen geweest. Ik heb het idee dat er onderling niet altijd goed gecommuniceerd wordt, dat niet alles gerapporteerd wordt en dat afspraken verloren gaan. Verder kunnen we nog geen inzage in het dossier krijgen. Dat zouden we wel willen. De medewerkers stralen hartelijkheid uit, hebben empathisch vermogen en voelen goed aan wat mijn schoonmoeder wil. De huiskamer en keuken op haar afdeling vind ik sterk verouderd. Al jaren wordt een verbouwing toegezegd, maar het is nog niet bekend wanneer er actie ondernomen wordt. Ik wil daar graag snel een nieuwe keuken. In deze kan echt niet meer gewerkt worden. Het is een ouderwets aluminium blokje. De oven is te klein voor elf bewoners. Verder mis ik een magnetron. Er is een recreatieruimte voor alle bewoners en er zijn activiteiten, zoals uitvoeringen, uitstapjes, heuveltochten, bloesemtochten en wandelen. Medewerkers nemen een bewoner mee als zij boodschappen gaan doen. De ligging aan een buitengebied vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.