Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 14 november 2019 interview

8.2

Het personeel is prima. Op mails naar mijn aanspreekpunt krijg ik antwoord. De omgang met mijn moeder is heel goed. Als ze merken dat ze het moeilijk heeft, dan komen ze extra bij haar langs. De zorg sluit aan bij haar. Ze is graag onder de mensen en kan hier meedoen aan veel activiteiten, zoals sjoelen, koersballen, kegelen, muziek, spelletjes en quizzen. Laatst kwamen er allerlei dieren op bezoek. Ik kan mijn hondjes ook meenemen naar de afdeling. Het gebouw is prima. Er zijn een gezellige ruimte voor koffie en thee, een winkel, fysiotherapie, een familieruimte en een kapper. Ook is er een tuin aangelegd met een tuinhuisje met kippen en konijnen. Er zijn ook voorlichtingsbijeenkomsten voor familie. Mijn moeder heeft een eigen woon- en slaapkamer, een keukenblok en een eigen badruimte. Dat vind ik heel prettig. Je kunt zo de velden in lopen. Verderop is een zorgboerderij, waar je koffie kunt drinken. Mijn moeder is heel blij met de duofiets, waarmee je naar de watertoren kunt gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.