MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld

Kloosterstraat 25 6374 EN Landgraaf
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld - Landgraaf op 10 oktober 2019 Interview

Ik vind het een heel fijn zorgcentrum. Ik had er voorheen ook ervaring mee, maar ik loop tegenwoordig tegen wat dingen aan. Als ik een afspraak maak met de casemanager, dan merk ik dat de andere verzorgenden daar anders over denken en anders handelen. Ze zeggen dat ze er geen tijd voor hebben, terwijl de casemanager zegt dat ze daar tijd voor moeten maken. De casemanager doet daar niet zo moeilijk over. Ik vind dat de verzorgenden er niet goed op inspelen als iemand ineens meer zorg nodig heeft. Als ik iets vraag, dan zeggen ze dat ze het gaan doen, maar ze handelen daar niet naar. De meeste verzorgenden zijn wel heel aardig en tonen geduld. Elke verzorgende als individu is heel meelevend en wil ook van alles. Ze zouden wel meer tijd willen besteden aan mijn moeder, maar iets houdt hen tegen en daardoor kunnen ze het niet. Misschien ligt het aan de tijd die ze hebben. Ik vind het zeer zeker geen slechte verzorgenden. Er worden heel veel activiteiten georganiseerd. Het grootste gedeelte van de kamers vind ik heel ruim. Het is appartement waardig. De brasserie is heel sfeervol ingericht. Op elke verdieping is er een kamer waar mensen bij elkaar kunnen komen om te eten. De inrichting is open en vrolijk. Het past bij de situatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Heereveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.