MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Hoog Anstel

Hoog Anstel 1 6463 XX Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Hoog Anstel - Kerkrade op 26 augustus 2020

Mijn moeder woonde sinds augustus 2018 t/m augustus 2020 (overleden) in Hoog Anstel. Ze voelde zich als snel helemaal op haar plek. Ze had een mooie kamer met uitzicht op het mooie park. Het zorgpersoneel, medewerkers restaurant en overig personeel is heel erg betrokken bij de bewoner. Ze proberen allen om het de bewoner zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Dit mede ook door de kleinschaligheid van Hoog Anstel (p.m.38 bewoners) Ik ben zo blij dat mam het daar zo goed heeft gehad en dat we toen gekozen hebben voor Hoog Anstel. Ook in de periode van corona toen ze gesloten waren hebben ze er alles aan gedaan zodat we toch met moeder in contact konden komen. We hebben toen vanaf een afstand (zij zat op balkon) met haar kunnen praten. Mijn respect gaat uit naar alle medewerkers/vrijwilligers van Hoog Anstel. Gewoonweg top! Dank jullie wel voor alles!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Hoog Anstel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.