MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kapelhof

Kapellaan 10 6461 EH Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kapelhof - Kerkrade op 8 oktober 2019 Interview

De afspraken verlopen zoals het hoort. Mijn schoonmoeder heeft vaak aangegeven dat haar zuurstoftank leeg is en ik vind dat de verzorgenden daar beter op moeten letten. Mijn schoonmoeder voelt zich een beetje aan de kant gezet door de medewerkers, omdat zij het idee heeft dat zij in hen ogen zeurt. Het eten staat nooit klaar voor mijn schoonmoeder, maar voor de andere bewoners wel. Zij ziet er wel altijd goed verzorgd uit. Mijn schoonmoeder is bang dat ze zonder zuurstof komt te zitten en dat beperkt haar erg in haar vrijheid.Er is een vast contactpersoon waar mijn vriend het gesprek mee is aangegaan, ik zie helaas nog geen verandering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kapelhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.