Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kapelhof - Kerkrade op 17 oktober 2019 interview

8.5

Je kunt er wonen met diverse indicaties en dat vind ik erg fijn. Ook als de zorgvraag veranderd, kan de bewoner hier blijven wonen en hoeft diegene niet te verhuizen naar een ander zorgcentrum. Ik vind dat de verzorgenden klantgericht te werk gaan. Ze proberen zoveel mogelijk in te gaan op de individuele behoeften en wensen van mijn ouders. Er wordt veel georganiseerd op het gebied van welzijn. Dat vind ik fijn voor mijn ouders. Er zijn elke week vaste activiteiten en er wordt gezorgd voor verrassingen. Er komt dan bijvoorbeeld iemand zingen of de ijscoman komt langs. Er worden ook uitstapjes georganiseerd. De ligging van de instelling vind ik perfect. De mogelijkheid om gebruik te maken van het buitenleven vind ik wel erg beperkt. Er is namelijk weinig terrasruimte en er is geen tuin. De douche van mijn ouders is zeer sterk verouderd en aan vernieuwing toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kapelhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.