MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kling Nullet

Maria Gorettistraat 4 6462 XR Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kling Nullet - Kerkrade op 20 augustus 2020

Dementie

Zoals in nagenoeg elk zorgcentrum is het ook hier soms roeien met de riemen die men heeft en staan er te weinig mensen op de werkvloer. Desalniettemin is het en was het (mijn vader is inmiddels overleden) de beste plek die ik mijn vader maar zou kunnen toewensen. Gemotiveerd personeel die er absoluut in slagen om de bewoners zich er thuis te voelen. Er worden regelmatig activiteiten gehouden in een huiselijke warme sfeer. Een afspraak maken met een behandelend geneesheer ging probleemloos en er werd naar ons geluisterd. Ik ben blij dat wij destijds Kling Nullet woongroep 2 als verblijf kozen, voor onze pap. Hij heeft het er meer dan goed gehad! Een absolute aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Kling Nullet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.