Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof - Eygelshoven op 3 december 2019 interview

8.2

De aanbeveling hangt af van het team dat de groep begeleidt, want dat bepaalt de kwaliteit van de zorg. De afspraken worden over het algemeen nagekomen. Ik heb het idee dat de medewerkers alle tijd nemen bij de verzorging van mijn moeder. Ze gaan goed met haar om. Zo hebben ze geduld en kijken ze hoe mijn moeder reageert. Dat vind ik heel belangrijk. Als ik aan de bel trek omdat iets niet goed gaat, dan hebben ze daar aandacht voor en reageren ze alert. Alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. Het gebouw is prima. Beneden is er een gezamenlijke ruimte. Boven is er een buitenplaats, waar de bewoners veilig kunnen zitten. De huiskamers zijn netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.