Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof - Eygelshoven op 3 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De zorg die aan tante besteed wordt, is geweldig. Ik krijg overal een mail over, er wordt gebeld of gemaild als de medicijnen veranderen. Ze vragen voor alles toestemming. De communicatie is echt heel goed. De begeleiding is geweldig. Er was een warme deken die over ons heen viel bij het intake gesprek. We kunnen aangeven wat mijn tante het liefst wil en alles is mogelijk. Je kan er altijd terecht met je vragen. Ze wordt met liefde verzorgd. De medewerkers zijn heel lief en ze besteden veel aandacht aan de mensen. Mijn tante zit in een kleine woongroep, dat geeft een thuisgevoel. De woonkamer is gezellig. Mijn tante heeft een eigen slaapkamer en die mocht ingericht worden met haar eigen spulletjes. De medewerkers vragen ook geregeld of ze nog iets wil drinken en voor ons als bezoek wordt ook koffie gehaald. Als mijn tante iets heeft qua zorg, doen ze er alles aan om het voor haar zo prettig mogelijk te maken.

Bent u of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.