MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof

Putstraat 1 6471 GB Eygelshoven
045-7002000
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof - Eygelshoven op 26 november 2019 Interview

De zorg is goed en kleinschalig. Het kleinschalige vind ik zeer prettig voor dementerende ouderen. Er is ruimte voor privacy ondanks de gemeenschappelijke ruimtes. Een minpunt vind ik dat het gebouw twee verdiepingen heeft en de mensen die op de tweede verdieping zitten, via buitenom naar het restaurant moeten. Zij moeten hun jas aantrekken en dat vind ik wel lastig, zowel voor de verzorgenden als de cliënten. In principe komen de medewerkers de afspraken na. Er wordt passend gereageerd op vragen en er wordt goed geluisterd. Wij zien dat mijn moeder netjes, liefdevol en respectvol wordt bejegend. De verpleging verschilt per zorgverlener. De een vind ik geroutineerder en toont meer betrokkenheid dan de ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Laethof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.