Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Vroenhof - Kerkrade op 21 februari 2018

5.5

Onze moeder is pas tijdelijk opgenomen. De accomodatie is zeer verouderd, maar dat is bekend. Kwaliteit en het effect van de verpleging is nog niet te beoordelen. Pas enkele dagen in de verzorging.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Vroenhof - Kerkrade

Dank u wel voor uw reactie. Dat de locatie verouderd is, is inderdaad bekend. Uw lage waardering voor het personeel vinden we teleurstellend, omdat er nog maar kort sprake is van verzorging en u aangeeft dat personeel goed luistert en afspraken nakomt. Wellicht kunt u binnenkort een positieve waardering geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Vroenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.