Meriant, Verpleegcentrum LindeStede

Steenwijkerweg 49 8471 KZ Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken die worden goed nagekomen door de verpleging. De vorige verpleeghuisarts heeft de medicatie zonder overleg met de familie stopgezet. Hij zou me hierover terugbellen, maar dit is niet gebeurt. Ik vind het vervelend dat een badkamer gedeeld moet worden, maar de kamer op zich is netjes. Er zijn een aantal medewerkers die geen betrokkenheid tonen. Anderen wel weer. Daar zit duidelijk verschil in. Door te luisteren kunnen ze een goede diagnose stellen hoe het gaat met mijn moeder. Ze geven zorgvuldige zorg aan mijn moeder. Ze zit in een slechte toestand en dan geven ze daar veel aandacht aan. Er wordt goed op haar gelet en er vind controle plaats. Ik denk dat ze bij het intake gesprek moeten aangeven dat er ook wat van de familie verwacht wordt qua zorg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. U geeft het onderdeel Kwaliteit van leven zelfs een 10! We zijn zeer dankbaar dat wij door onze inzet deze resultaten samen met u hebben mogen behalen.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.