Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

De kamer op zich ben ik tevreden over. Ik vind het wel jammer dat ik de badkamer moet delen met de buurvrouw. Dat vind ik heel vervelend. Ze zitten aan mijn spullen. De ruimte op zich is voldoende. Ik zit toch meest op de huiskamer. De verpleging over het algemeen vind ik keel goed. Jammer dat er veel ervaren dames zijn vertrokken. En daarvoor in de plaats zijn veel jonge verpleegkundigen terug gekomen die nog veel moeten leren. Maar ze gaan wel altijd respectvol met mij om. De schoonmaak mag wel een stukje verbeterd worden. Alleen de vloer en de ramen worden door het personeel gedaan. De rest moet door de familie worden gedaan. De toiletten zijn ook niet altijd even schoon. Het eten vind ik wel erg lekker en ik wordt ook betrokken bij het klaarmaken. Ik mag bijvoorbeeld helpen bij het aardappelen schillen. Als er eens iets is dan wordt er ook actie ondernomen. Ook het contact tussen de familie en het tehuis is prima. Ook het maken van afspraken, ook met de familie verloopt heel erg goed. Daar ben ik erg tevreden over. Ik kan er ook altijd iemand op aanspreken als er iets niet goed gaat. De contacten zijn heel erg goed. Als er iets gebeurt wordt de familie hiervan ook direct op de hoogte gebracht. Er is een veilige omgeving voor mij gecreëerd. Er wordt een zo goed mogelijke sfeer geschapen waar ik goed in kan leven. Er wordt goed voor mij gezorgd. Er wordt veel georganiseerd om mij bezig te houden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen het interviewteam van ZorgkaartNederland zo uitgebreid te woord te staan. Op deze manier helpt u mensen die zich oriënteren op het zorgaanbod. U geeft ons gemiddeld een 8. Een cijfer waar we trots op kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.