Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

8.7

De kamer vind ik allemaal goed, mijn partner heeft alles bij de hand wat hij nodig vind. Hij zit ook veel in de huiskamer en loopt veel rond. Alle afspraken worden correct nagekomen. Ik word goed geïnformeerd over mijn partner. Als ik wat wil weten dan komt dat helemaal goed. Dus als er wat is met mijn partner dan geven ze mijn partner aandacht of dan troosten ze mijn partner. Wij krijgen beide aandacht. De zusters zijn altijd aan het zoeken dat hij zich hier gelukkig voelt. Ze doen allemaal hun best.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Voor het team van LindeStede is het een echte motivator te mogen lezen dat u onze zorg- en dienstverlening zo hoog waardeert. Gemiddeld zelfs met bijna een 9! Wij zijn erg blij dat wij onderdeel zijn van zo'n hoge score op het onderdeel 'Kwaliteit van leven'. Uiteindelijk is dat toch hetgeen waar het allemaal omdraait.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.