Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

De kamer voldoet, maar het is geen gezellige ruimte. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Er staat een goed bed. Mijn verpleging op zich is goed. Maar er is veel afwisselend personeel. Ik zie te vaak andere gezichten. En de een is beter dan de ander. De rest van het van personeel is eigenlijk hetzelfde als de verzorging. Het kan beter. Ook de hygiëne kan beter. Het zijn heel vaak kleine puntjes die verbeterd kunnen worden. Er is een persoon met wie ik alles kan bespreken. Een schat van een meid die uit zichzelf even bij je komt zitten en bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Daar heb ik nog nooit geen problemen mee gehad. Prima geregeld. De kwaliteit van leven is anders dan in het ziekenhuis waar ik vandaan kom. Ze behandelen me goed, maar het kan beter. Je kunt merken dat er veel bezuinigd wordt. Personeel is soms moeilijk te vinden als je iemand nodig hebt. Ik vind dat dit beter kan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om het interviewteam van Zorgkaart Nederland te woord te staan. Op deze manier helpt u mensen die zich oriënteren op het zorgaanbod met kiezen.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.