Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.3

De medewerkers benaderen me persoonlijk en met aandacht. Ze geven mijn moeder veel aandacht en interesse. Ik word voorzien van een drankje en een hapje, ze zijn betrokken. De verzorging gaat goed. Ze luisteren met aandacht naar de vraag. Maar niet altijd weet iedereen het antwoord. Dan moet het nagevraagd worden. Dan met name over facilitaire zaken. De kamer vind ik goed. Ik heb een eigen toilet en douche. De afspraken die er zijn worden nageleefd. Halfjaarlijks worden die opnieuw bekeken. De medewerkers proberen te kijken naar de bewoner. Ze kijken hoe mijn moeder in haar vel zit. Ze nemen de tijd daarvoor. Ze proberen te zoeken naar wat het leven voor haar interessant maakt. Ik vind het fijn en te zien dat mijn moeder in goede handen is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Het is voor ons fijn te lezen dat u ervaart dat uw moeder in goede handen is. Ons uitgangspunt is (H)erken wie ik ben. Zoals u beschrijft: De medewerkers proberen te kijken naar de bewoner...

Nogmaals onze hartelijke dankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.