Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.8

De medewerkers geef ik een dikke 10, ze zijn behulpzaam en vriendelijk. Ze wassen me helemaal en kleden me aan. Ik stel wel vragen en die worden netjes beantwoord. Ik kan met iedereen goed opschieten. De afspraken worden netjes nagekomen, daar heb ik niets te klagen over. Als je alleen bent dan vind ik mijn kamer prima. Ze laten me wel vrij. Je kunt je hier terugtrekken. Ik vind het prima dat ik mijn badkamer delen moet. Ik ga naar zingen, creatief en denksport. Dat vind ik prettig. Mijn kachel doet het niet goed. Dat is het enige minpunt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

U geeft onze medewerkers een dikke 10! Een ware opsteker. We vinden het erg fijn terug te zien dat u de verschillende onderdelen van onze dienst- en zorgverlening waardeert met zulke mooie cijfers.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.