Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.8

De medewerkers vind ik hele fijne bekwame mensen. Ze staan wel onder een grote werkdruk. Ze zijn er altijd voor ze. Medicijnen gebeurt op vaste tijden netjes. Ze krijgt in de ochtend hulp met wassen. Ik kan mijn vragen stellen en ik krijg daar ook een goed antwoord op. Als mijn vriendin vroeg naar bed wil gaan dan kan dat. Er is ook nachtzorg dat er even iemand om het hoekje komt kijken. De kamer vind ik prima. Het is een leuke kamer niets mis mee. Kleine technische dingen zijn wegbezuinigd, bijvoorbeeld bij een verhuizing. Je moet niet de verpleging opzadelen met technische handelingen waar ze niet voor zijn. De afspraken worden goed nagekomen. Als je vraagt of de telefoon opgeladen kan worden dan gebeurt dat niet altijd voor de bewoner.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. U omschrijft onze medewerkers als bekwaam en, ondanks de hoge werkdruk in de zorg, staan ze voor u klaar. Mochten onze medewerkers eens iets vergeten, zoals het opladen van uw telefoon, schroom dan zeker niet dit te melden bij de zorg. Op deze manier kunnen dergelijke zaken ook snel worden opgepakt en opgelost.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.