Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De meeste afspraken worden wel goed nagekomen, maar door de drukte worden er wel eens dingen vergeten. Ik ben zelf wel mondig genoeg om er iets van te zeggen, maar dat kan niet iedereen. Ik vind het wel jammer dat er nooit geen tijd is voor een luisterend oor. Je moet er wel moeite voor doen om iemand te spreken te krijgen. Ik ben niet tevreden over mijn verpleging. Ik moet veel fysio onder gaan en dat gaat niet altijd naar wens. Ik heb er wel veel baat bij. Ik wordt verder wel goed verzorgd. Ze zijn altijd goed gehumeurd. Ook de schoonmaak gaat goed. Geen problemen mee. Over mijn kamer ben ik redelijk tevreden. Hij zou wel wat groter mogen zijn. Ik heb gelukkig wel een eigen douche en toilet. Met enig overleg kan ik hier best wel een redelijke kwaliteit van leven hebben. Er wordt wel van je verwacht dat je zelf initiatief neemt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met het team van ZorgkaartNederland. U noemt verschillende zaken waarover u tevreden bent, zoals de verzorging en het schoonmaken. Daarnaast bent u van mening dat er dingen zijn die beter kunnen. Geef dit vooral aan bij onze zorgmedewerkers. Met uw input kunnen wij nog beter aan uw wensen voldoen.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.