Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 13 juli 2017

9.2
  • Delier

Eerst werd mem opgenomen op de afd. revalidatie. Dit bleek al snel geen optie te zijn, omdat mem erg onrustig was en steeds naar de trap liep.Mem is toen gekomen op de afd. beschermd wonen.Ze ging steeds verder achteruit en kwam in een rolstoel.Deze werd aangepast. Dit ging vlot.Na een poosje kwam mem niet meer uit bed.Iedere keer regen we telefoon, wanneer er iets gebeurd was of veranderde.Mem begon pijn aan te geven en doorlig plekken te krijgen.Ze ging nog verder achteruit.Toen is in overleg met ons, de kinderen, besloten om morfine en dormicum te geven. Dit om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ze is in slaap gevallen en de kinderen hebben per toerbeurt bij haar gewaakt. Ze is nooit alleen geweest. Het personeel kwam geregeld langs om bij haar te zien en te zien of ze voor ons wat konden betekenen. Dit hebben wij als erg fijn ervaren. Ze brachten geregeld koffie en thee.Mem is vrijdag 7-7-2017 overleden in het bijzijn van de schoondochter.Samen met haar heb ik, oudste dochter, mem gewassen en aangekleed. Dit in alle rust. Erg fijn.We zijn zeer tevreden over hoe het allemaal gegaan is.Onze hartelijke dank en grote bewondering hiervoor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst wensen wij u veel sterkte met het verlies van uw mem. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de verleende zorg van ons team. De laatste levensfase meemaken van een familielid is een indringende en emotionele gebeurtenis. Dat wij u en uw familie hierin hebben kunnen ondersteunen vinden wij erg waardevol.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.