Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

5.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Gemaakte afspraken worden niet altijd goed nagekomen. Ik heb wel eens gevraagd om een afspraak met de dokter en dan kwam hij niet terwijl ze hadden gezegd dat hij langs zou komen. Het personeel krijgt te weinig tijd om mij goed te verzorgen. Ze hebben het altijd druk. En met het aan en uitkleden gaat soms wel eens een beetje ruw. Ook tijd voor een praatje is er nooit, en daar heb ik wel behoefte aan. Ook mijn kamer vind ik niet zo goed. Ik vind hem te klein. Ik ga wel graag naar de dagbesteding. Dat vind ik wel leuk. Ook ga ik een dag in de week naar de zorgboerderij. En ook dat vind ik heel leuk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen het interviewteam van ZorgkaartNederland te woord te staan. U noemt een aantal onderdelen waarbij het zorg- en dienstverleningsaanbod niet overeenkomen met uw verwachtingen. Dit zijn zaken die wij graag met u doorspreken. Mocht u niet tevreden zijn over iets, schroom dan niet dit voor te leggen aan het Hoofd van de afdeling. Wij gaan graag in gesprek.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.