Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Geen problemen mee. Ik wordt goed verzorgd hier. Gemaakte afspraken worden altijd punctueel nagekomen. En als er iets tussen komt wordt dat altijd keurig gemeld. Er is altijd wel iemand met wie ik een goed gesprek kan voeren. Nooit geen problemen mee gehad tot nu toe. Mijn kamer is functioneel en alles is aanwezig. Ik heb wat dat betreft geen hoge eisen of wensen. Ik ben hier tegen mijn wil omdat ik niet anders kan. Maar omdat ik toch moet zijn geef ik het toch maar een redelijke beoordeling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij kunnen ons voorstellen dat u het heel erg moeilijk vindt om afscheid te nemen van uw eigen vertrouwde woonomgeving. Wij doen onze uiterste best om van uw nieuwe huis een echt thuis te maken.

Met vriendelijke groet,
Team Verpleeghuis LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.