Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.8

Ik heb hier een mooie kamer, mooi uitzicht. Ze douchen me, ze stoffen de kamer. Ik kleed mezelf aan. En ze verzorgen mijn medicijnen. Ze luisteren direct, ik krijg goede antwoorden. Er wordt direct actie ondernomen. Ik doe zelf wel activiteiten. Ik kan gaan en staan waar u wilt. Ik zou het hier aanbevelen, omdat je goed verzorgd wordt. Ik heb het hier naar mijn zin. Ik eet in de huiskamer. Het eten is goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

U waardeert onze zorg- en dienstverlening met gemiddeld bijna een 8. Een score waar we erg tevreden mee zijn. Ook is het fijn terug te zien dat u van mening bent dat onze medewerkers direct luisteren en uw vragen adequaat beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.