Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind de kamer en de badkamer erg klein. Er is geen plaats om iet op te hangen. Je kunt moeilijk manoeuvreren met de rolstoel. Er is niet veel ruimte om bezoek te ontvangen. Het maken van afspraken gaat zonder problemen en ze worden ook goed nagekomen. Als ik naar het het ziekenhuis moet of ergens anders naar, toe, dan zorgen ze ervoor dat ik op tijd klaar ben en dat de taxi op tijd is. De verpleging gaat heel goed en vriendelijk met mij om. Ze houden wel van een grapje en staan altijd voor mij klaar. Ook de rest van het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen mij waar nodig. Er is altijd wel tijd voor een luisterend oor. Het hoofd van de afdeling is meestal het aanspreekpunt. Altijd correct en netjes. Nooit geen probleem. Mijn kwaliteit van leven is beperkt, maar ondanks dat probeer ik het er beste van te maken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Het leven is een stuk aangenamer wanneer er ruimte en waardering is voor een grapje. Fijn te lezen dat u dit ook zo ervaart binnen onze mooie zorglocatie. U beoordeelt de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening met ruim een 8. Hier zijn wij trots op.

Met vriendelijke groet,

Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.