Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

9.5

Ik vind de medewerkers geweldig. Het zijn lieve mensen. Ik verzorg mezelf helemaal. Ze zorgen voor medicijnen en eten. Ik eet op mijn kamer. De afspraken worden goed nagekomen. Als ik wat vraag dan willen ze wel luisteren maar ze hebben weinig tijd. De kamer vind ik goed, je kunt je wassen en aankleden hier en ik heb een mooi uitzicht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

U geeft ons maar liefst viermaal een 10! Wat een prachtige score voor ons team. We vinden het erg fijn terug te zien dat u onze inzet zo waardeert.
Met uw review helpt u mensen die zich oriënteren op het zorgaanbod een keuze maken. Wij stellen het daarom zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen op het interviewteam van ZorgkaartNederland te woord te staan.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.