Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

6.8

Mijn kamer voldoet aan mijn wensen. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Daar ben ik tevreden mee. Ik vind dat het personeel voor een deel niet voldoende is gekwalificeerd om hun werk goed te doen. Sommige dingen doen ze niet goed. De verstrekking van medicatie klopt niet altijd. Daar heb ik al vaak wat van gezegd, maar dat heeft niet geholpen. Daar moeten ze beter op letten. De rest van het personeel doet zijn werk heel goed vind ik. Ze gaan altijd op een leuke manier met mij om. Ze zijn lief en begripvol. Ook het schoonmaken van de kamer gaar goed. Er is een verpleegkundige waar ik met mijn verhaal altijd terecht kan. De rest van het personeel krijgt daar geen tijd voor. Met deze ene persoon ben ik wel erg blij. Ik heb daar met enige regelmaat een goed gesprek mee. Ik ben hier omdat het niet anders kan in verband met mijn handicap, maar ik geef geen hoog cijfer voor mijn kwaliteit van leven omdat dit leven niet mijn voorkeur heeft. Ik heb geen andere keus dan het te accepteren. De kwaliteit van het eten vind ik goed. Voldoende afwisseling. Dat is goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

U noemt verschillende zaken waarover u tevreden bent zoals uw kamer en de kwaliteit van het eten. Daarnaast noemt u een aantal onderdelen die voor verbetering in aanmerking komen. Waardevolle input voor ons team. Signaleert u zaken waarvan u van mening bent dat deze niet voldoen aan uw verwachtingen, meld het dan direct aan onze medewerkers. Op deze manier kunnen wij beoordelen welke acties in gang moeten worden gezet. Uw feedback is voor ons zeer waardevol.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.