Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 9 juni 2017 interview

7.3

Mijn partner krijgt volledige zorg. Ik vind het uitstekend. De afspraken die we maken komen ze na. Ze gaan goed in op zorgen van de partner. Ze maken even tijd hiervoor. Ik kan altijd aankloppen als ik iets weten wil. De kamer vind ik comfortabel. We zitten vaak in het restaurant of in de huiskamer. Ik heb een goede verstandhouding met elk personeelslid. Ik krijg goede antwoorden op mijn vragen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over onze zorgverlening en de manier van bejegening. Wij danken u hartelijk voor uw reactie. Op deze manier maakt u het mogelijk dat mensen die zich oriënteren op het zorgverleningsaanbod een kijkje krijgen in de ervaringen van onze cliënten.

Met vriendelijke groet,
Team LindeStede Meriant

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.