Waardering van Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega op 6 augustus 2018

Onze moeder is tijdens haar ziekte, sinds november 2017, een aantal keren opgenomen op de Revalidatie afdeling de Tjonger en tot slot in juni 2018 op de palliatieve afdeling de Kuunder. Zij voelde zich erg "thuis" in Lindestede en wij zagen ook waarom dat was. De persoonlijke aandacht voor haar en ons als familie was heel goed, vooral op de palliatieve afdeling. Dat was echt de verwen-afdeling met heel fijn, kundig en betrokken personeel. Alle lof voor hen! Ook voor ons als familie was het erg fijn om samen met moeder, op deze mooie, rustige en fijne afdeling, toe te leven naar een mooi, zorgeloos en vredig einde. Werkelijk alles was er mogelijk, blijven slapen, bezoek, eten/drinken en er werd ook aan kleine dingen gedacht, die juist dán zo fijn zijn, omdat je nog maar een korte tijd samen hebt. Gewoon een verse grote bos bloemen op tafel, het doet een mens gewoon goed. Echt, het is hier heel erg fijn voor de patiënt én familie!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Verpleegcentrum LindeStede - Wolvega

Bedankt voor uw beoordeling. Prachtig om te lezen dat u de verleende zorg op de Tjonger en de Kuunder zo positief heeft ervaren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Verpleegcentrum LindeStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.