Meriant, Zorgcentrum BerkenStede

Hortensiastraat 49 8471 KK Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn vriendelijk en ze helpen me goed. Ze helpen me goed uit bed. Als ik bel dan komen ze ook wel. Ze komen wel bij me kijken. Als ik wat weten wil dan geven ze netjes antwoord. Ik ben tevreden over mijn woning, ik kan niet koken voor mezelf hier. Dat is wel wat jammer. Ik mis wel een terrasje. Ze doen wat ze beloven. Als iemand de weg niet weet dan word je wel geholpen. De sfeer met de meiden is goed en met de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het erg fijn dat u de sfeer bij Meriant ervaart als 'goed' en dat u tevreden bent met uw woning. U geeft ook aan wat beter kan. Voor ons waardevolle feedback.

Met vriendelijke groet,
Team BerkenStede

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum BerkenStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.