Meriant, Zorgcentrum BerkenStede

Hortensiastraat 49 8471 KK Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De technische verzorging vind ik prima gaan, ze zijn lief voor haar. De medewerkers vind ik goed omgaan met mijn moeder. Als ik een vraag stel aan de verpleging dan doen ze wat ze moeten doen. Ze anticiperen goed op mijn vragen. Als er wat is dan wordt er gebeld met mij. Soms is er een dokterswacht geweest en dan wist ik er niets van. Mijn moeder voelt zich goed thuis in haar woning. Ik verwacht wel dat er iets meer prikkels geboden kan worden voor mijn moeder. Dan mis ik een stukje geestelijke begeleiding, zoals even een praatje maken met mijn moeder. Nu slaapt ze veel. Ik zou graag zien dat er meer gebeurt met mijn moeder. Mijn moeder had altijd een persoonlijk leefplan. Nu moet ik samen met een medewerker ter plaatse alles inzien dit zou ik graag vanuit huis willen bekijken. Dit zou vorig jaar al veranderen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft ons een gemiddeld cijfer van een 7.7. Een waardering waar we erg blij mee zijn. U benoemt ook een aantal zaken die beter kunnen. Belangrijke input voor ons team.

Met vriendelijke groet,
Team BerkenStede

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum BerkenStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.