Meriant, Zorgcentrum BerkenStede

Hortensiastraat 49 8471 KK Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

De zusters zijn goed voor me. Ze luisteren wel naar me als ik wat wil vertellen. Ze helpen me goed naar bed en van bed. Als ik wat wil dan komen ze wel. Afspraken worden goed nagekomen. De woning vind ik best. Als ik wat anders wil eten dan kan dat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega

U waardeert ons met een 10! Een geweldige opsteker voor ons. Mocht u toch tijdens uw verblijf in BerkenStede iets tegenkomen dat beter kan, laat het ons dan vooral weten. Wij staan graag voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Team BerkenStede

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum BerkenStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.