Meriant, Zorgcentrum BerkenStede

Hortensiastraat 49 8471 KK Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega op 7 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een hele mooie kamer heb. Niet te groot en niet te klein. Precies goed. Ik heb een schitterend uitzicht. Kan niet mooier. Het is zomers nog wel eens warm. Het personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kan gelukkig nog heel veel zelf, maar wat ze voor mij moeten doen, doen ze met een vriendelijk gezicht. Alleen de schoonmaak krijgt veel te weinig tijd. Een half uur per week is niks. Afspraken maken gaat zonder problemen en ze worden ook goed nagekomen. Voor een goed gesprek is nooit voldoende tijd. Dat vind ik wel eens jammer. Ik ben over het algemeen wel erg tevreden met mij leven in dit tehuis. Ik voel me erg op mijn gemak hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega

Wat fijn te lezen dat u uw kamer zo waardeert en enorm geniet van het uitzicht. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen uw ervaringen met ons te delen. Uw cijfer voor luisteren scoort beduidend lager. Een punt dat wij zeker gaan bespreken.

Met vriendelijke groet,
Team BerkenStede

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum BerkenStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.