Meriant, Zorgcentrum BerkenStede

Hortensiastraat 49 8471 KK Wolvega
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik zit hier wel naar mijn zin. Ik ben maar alleen, de ruimte is prima. Je hebt net precies wat je nodig hebt. De badkamer vind ik wel heel goed. De medewerkers vind ik wel aardig, je moet wat geven en nemen. De technische handelingen vind ik wel goed gaan. De afspraken worden goed nagekomen, ze komen direct als je wat vraagt. Als je moet wachten vind ik dat niet erg. Ze luisteren goed naar je. Ik vind het hier goed. De meisjes zijn allemaal even aardig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum BerkenStede - Wolvega

Hartelijk dank voor uw reactie. We stellen het zeer op prijs dat u de moeite heeft genomen het interviewteam van ZorgkaartNederland te woord te staan. Wij vinden het erg plezierig dat u aangeeft dat u het goed vindt bij zorgorganisatie Meriant.

Met vriendelijke groet,
Team BerkenStede

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum BerkenStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.