Meriant, Zorgcentrum Coornhertstate

Vogelwijk 20 8446 KE Heerenveen
Deze locatie is onderdeel van Meriant

Waardering van Meriant, Zorgcentrum Coornhertstate - Heerenveen op 9 juni 2016

Ziekte van Alzheimer

Mijn vader is na ruime behandeling overleden dit voorjaar. Mijn familie en ik zelf heb de zorg die geboden werd als warm en prettig ervaren. Het personeel was altijd open naar ons en stonden waar nodig altijd voor ons klaar. Er is de afgelopen tijd veel veranderd in de zorg en het was zichtbaar dat mijn vader en het personeel hier aan moesten wennen. Met name de laatste periode hebben wij als zeer waardevol beschouwd en zijn het team hier nog steeds dankbaar voor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum Coornhertstate - Heerenveen

Dank voor uw reactie. Allereerst sterkte met het verlies van uw vader. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de verleende zorg en de openheid van het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum Coornhertstate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.