Waardering van Meriant, Zorgcentrum Herema State - Heerenveen op 16 juni 2017

6.8
  • Hart- en vaatziekten

Erg lang moeten wachten op overgordijnen.Geen gehakt/boterham worst voor macaroni, vervanger was frikandel."S avonds niet altijd een snack bij het brood.Restaurant gaat om 15 u al dicht, graag langer los.Onduidelijk wat de maandelijkse kosten zijn wonen in 'n ZOrgcentrum.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Meriant, Zorgcentrum Herema State - Heerenveen

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw suggesties worden besproken in het team. U kunt ten alle tijd uw vragen onder de aandacht brengen van onze medewerkers. Daarnaast is onze website www.meriant.nl voorzien van veel aanvullende informatie, zoals bijvoorbeeld de Eigen Bijdrage. Bent u van mening dat zaken anders geregeld kunnen worden, laat het ons dan vooral weten.

Met vriendelijke groet,
Team HeremaState

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meriant, Zorgcentrum Herema State? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.